Profil członkowski
Projektowanie i prowadzenie projektów badawczych | Znajomość metodologii | Badania ilościowe | Badania jakościowe | Desk research | Monitorowanie trendów | Analiza danych wieloźródłowych (rynkowych, mediowych, trackingowych, wewnętrznych, social) | Współpraca z agencjami badawczymi | Automatyzacja danych | Wizualizacja danych | Prowadzenie prezentacji i warsztatów | Storytelling
Moje specjalizacje:
Branże:
FMCG, Internetowa, Media elektroniczne, Prasa
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, Telemetria, Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań