Profil członkowski

EMI_3608-1
Marcin
Klaus
Insight Shot sp. z o.o.
Partner
numer członkowski: 586
Specjalizuję się w rozwijaniu nowych produktów i komunikacji oraz w dostarczaniu świeżych insightów w wyczerpanych tematach. Uważam, że dobry insight porusza i konsumenta i ludzi, którzy dla niego coś tworzą, a najlepsze metodologie są serdeczne dla respondentów. Obecnie integruję dziedzinę AI z podejściem psychoanalitycznym. Nadchodzi czas nowych badań.

Moje specjalizacje:

Branże:

Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Komunalne, Media elektroniczne, Medyczna, Motoryzacja, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Psychometria, Retail audit, Semiotyka, Wywiady w miejscach publicznych
Przewijanie do góry