Profil członkowski
Badaczka i marketerka z ponad 20-letnim doświadczeniem po stronie agencji i klienta. Partner w Spotlight Research. Pracowała w agencjach badawczych oraz w działach marketingu firm FMCG (m.in. jako Consumer Research Manager i Brand Manager). Łączy podejście ilościowe i jakościowe, wykorzystując nowe technologie oraz metody offline i online. Socjolożka z wykształcenia, specjalizująca się w komunikacji, marce i rozwoju produktów. W wolnym czasie praktykuje jogę, jeździ na rowerze i nartach oraz chodzi po górach.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, FMCG, Medyczna, Motoryzacja, Przemysł
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, CX/HX, UX, Zarządzanie wiedzą o klientach i pracownikach, Optymalizacja procesów (Service Design)
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Testowanie prototypów, Analiza danych zastanych (Desk Research)
