Profil członkowski
*Entuzjastka wszystkiego, co człowiecze – tego co na zewnątrz i wewnątrz, tego co indywidualne, unikalne oraz holistyczne i społeczne, tego co różnorodne, odmienne, a jednocześnie uniwersalne, bo ludzkie. Badaczka z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w insajtach konsumenckich, analizach rynku, obserwowaniu i aplikowaniu kluczowych trendów społecznych w celu wspierania strategii budowania marek w międzynarodowym środowisku FMCG.
*Podejście do pracy: Happy remoter 4ever – praca zdalna, lotna, skądkolwiek i skądinąd, czyli wszędzie tam, gdzie można złapać wiedzę o człowieku i połączyć kropki. Sharing is caring – popularyzacja i dzielenie się wiedzą, to podstawa rozwoju jednostek i społeczeństw.
*Prywatnie - fanka: podróży dalekich i bliskich, czynnego sportu (góry, pływanie, rower, biegi, trening na siłowni, itd.) architektury oraz sztuki – zwłaszcza XX i XXI wieku, muzyki awangardowej, filmu, teatru… oraz wielu innych sfer kreatywnej twórczości oraz fizycznej aktywności.
Moje specjalizacje:
Branże:
FMCG
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Badania trendów