Profil członkowski
Prezes PTBRiO. Doktor nauk społecznych. Socjolog. Partner Associate - Brand & Portfolio Strategy w Deloitte CE. Wcześniej Head of Knowledge & Thought Leadership i Strategy Business Director w Kantar Polska. Adiunkt w Zakładzie Marketingu Wartości SGH. Absolwent 25-lecia Uniwersytetu SWPS w kategorii Biznes. Znalazł się na liście „Insight250” opublikowanej przez ESOMAR w 2023 – wyróżniającej pionierów i innowatorów branż opartych na danych z całego świata. Współautor książek: „Data driven decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, „Modern leisure society – consumer behavior” oraz „O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu”.
Kierownik Studiów Podyplomowych Konsument we Współczesnym Marketingu na SGH. Wykłada Marketing, Marketing of Places i Customer Behavior. Publicysta Brief.pl oraz Marketer +. Występował na takich konferencjach jak TEDx, Golden Marketing Conference, Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji, Europejskie Forum Nowych Idei, Data Science Summit, Insummit Youth, Blix Awards czy Data Analytics Forum. Otrzymał nagrodę publiczności i nagrodę 25-lecia PTBRiO za najlepiej ocenione wystąpienie dwudziestu edycji Kongresu Badaczy. Trener z zakresu innowacji, storytellingu, wystąpień publicznych, consultingu i marketingu pokoleń.Wspiera klientów w obszarach podejmowania długoterminowych decyzji i działań z zakresu strategii, pozycjonowania marek, optymalizacji portfolio, analizy szans i zagrożeń, wytwarzania innowacji, poszukiwania kolaboracji między markami, czy tworzenia wizji kategorii.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Motoryzacja, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Badania trendów, Badania trendów