Profil członkowski

numer członkowski:
494
Michał
Lutostański
Deloitte | SGH | PTBRiO
Partner Associate, Brand & Portfolio Strategy
Doktor nauk społecznych. Socjolog. Partner Associate - Brand & Portfolio Strategy w Deloitte CE. Wcześniej Head of Knowledge & Thought Leadership i Strategy Business Director w Kantar Polska. Prezes PTBRiO. Adiunkt w Zakładzie Marketingu Wartości SGH.  Absolwent 25-lecia Uniwersytetu SWPS w kategorii Biznes. Znalazł się na liście „Insight250” opublikowanej przez ESOMAR w 2023 – wyróżniającej pionierów i innowatorów branż opartych na danych z całego świata. Współautor książek: „Data driven decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, „Modern leisure society – consumer behavior” oraz „O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu”. Kierownik Studiów Podyplomowych Konsument we Współczesnym Marketingu na SGH. Wykłada Marketing, Marketing of Places i Customer Behavior. Publicysta Brief.pl oraz Marketer +. Występował na takich konferencjach jak TEDx, Golden Marketing Conference, Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji, Europejskie Forum Nowych Idei, Data Science Summit, Insummit Youth, Blix Awards czy Data Analytics Forum. Otrzymał nagrodę publiczności i nagrodę 25-lecia PTBRiO za najlepiej ocenione wystąpienie dwudziestu edycji Kongresu Badaczy. Wspiera klientów w obszarach podejmowania długoterminowych decyzji i działań z zakresu strategii, pozycjonowania marek, optymalizacji portfolio, analizy szans i zagrożeń, wytwarzania innowacji, poszukiwania kolaboracji między markami, czy tworzenia wizji kategorii.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry