Profil członkowski

userMarzenaMirocha
numer członkowski:
84
Marzena
Mirocha
Obecnie od września 2013 Kierownik Marketingu w Grupie Azoty KOLTAR, odpowiada za proces marketingu w spółce świadczącej specjalistyczne usługi w segmencie B2B. Ze szczególnym zamiłowaniem zajmuje się analizami marketingowymi , trafną wizualizacją danych, raportami z badań. Zagadnienia zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym, przepływ informacji potrzebnych do podejmowania decyzji oraz komunikacja w firmie są obszarem zainteresowań z racji wieloletniego doświadczenia w pracy ze zmiennymi jakościowymi i ilościowymi w procesach. Absolwentka UJ (Instytut Geografii spec. geomorfolog), studiów podyplomowych z zakresu badań marketingowych i przedsiębiorczości (UJ/UE /SGGW). Zdobywała doświadczenie pokonując poszczególne szczeble od Referenta Analiz Marketingowych do Dyrektora Departamentu Marketingu w dużej firmie WSCh (19lat); prowadząc własną działalność gospodarczą oraz w projektach badawczych w firmie Martin&Jacob pełniąc funkcję Głównego Analityka. Współautorka projektów strategicznych(m in. Debiut Giełdowy dużej spółki), ciekawych projektów badawczych, weryfikuje teorie w życiu i udoskonala wnioski. Kreatywna i analityczna.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry