Profil członkowski

numer członkowski:
749
Milena
Morawiec
Jestem niezależną konsultantką badań i strategii marki, działającą od 2022 pod swoją marką Mind The Gap, współpracującą z wybranymi agencjami badawczymi i strategicznymi. Moja historia zawodowa to: w latach 2020-2022 Brand Strategy Director w Kantar Polska, wcześniej długoletnia szefowa zespołów badawczych i accountka głównych klientów w Kantar, MillwardBrown, Ipsos i GfK. Specjalizuję się w projektach z obszaru strategii i komunikacji marek, badaniach postaw, segmentacjach konsumenckich oraz segmentacjach potrzeb i okazji. Moje DNA to badania ilościowe, jednak najbardziej cenię kilkuetapowe procesy badawcze, obejmujące etap jakościowy - etnografię, social listening, analizę trendów lub semiotyczną, a w dalszej kolejności etap kwantyfikacji oraz pracę warsztatową porządkującą kierunki biznesowej aplikacji wyników. Pracuję dla polskich i międzynarodowych marek w sektorach m.in. mediowym, społecznym, finansowym, FMCG i farmaceutycznym.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry