Profil członkowski

Monika
Mostowska-Żybura
Volvo Group Digital & IT
Head of UX Research Chapter
numer członkowski: 478
Wspieram innowacje produktowe. Prowadzę procesy Discovery oraz buduję procesy innowacji oparte o UX i dane biznesowe do projektowania produktów i usług skoncentrowanych na doskonałym doświadczeniu użytkownika. Mam 16 lat doświadczenia w badaniach rynkowych, w tym 7 lat jako współwłaściciel agencji badawczej. Jestem moderatorem Design Thinking i facylitatorem warsztatów. Od 4 lat działam w obszarze produktów cyfrowych, budując zespoły w UX Design Org, wzmacniając kompetencje i podnosząc UX Maturity w organizacji.

Moje specjalizacje:

Branże:

AGD i RTV, Banki, Budowlana, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Motoryzacja, Przemysł, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

Metody i techniki badawcze:

Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), Panele internautów, PAPI, Zautomatyzowane pomiary zachowań
Przewijanie do góry