Profil członkowski

Marek
Rosłan
Saatchi & Saatchi
Strategy Group Head
numer członkowski: 698
Badacz (OMD Poland, Maison & Partners) i strateg (Momentum, McCann Warsaw), od 2012 związany z Saatchi & Saatchi. Wyciąga wnioski z badań i przekształca je w formę zintegrowanych platform komunikacyjnych, kampanii, aktywacji i projektów brand consultingowych. Projekty, przy których pracował zdobyły kilkadziesiąt wyróżnień, w tym 3 złote Effie (i 20 innych) oraz Lwa w Cannes. Członek jury Effie, MIXX, EMMA i Young Creatives, posiadacz certyfikatu DIMAQ. 5 razy występował na Kongresie Badaczy. Po pracy czyta, gra na basie i pisze eseje o zwierzętach.

Moje specjalizacje:

Branże:

Agencje reklamowe, domy mediowe, PR

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Social media, Badania trendów, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

CAPI, CATI, CAWI, FGI, IDI, Semiotyka
Przewijanie do góry