Profil członkowski

Marzena
Stachura-Kozakiewicz
'Bricoler' Marzena Stachura-Kozakiewicz
numer członkowski: 626
Z badaniami związana przeszło 30 lat - rozpoczynała swoją karierę w badaniach naukowych i społecznych w PTS, IFiS i Ośrodku Badań Młodzieży.
Pracując przez 17 lat w SMG/KRC MillwardBrown (póżniej Kantar) zdobyła wszechstronne doświadczenie we współpracy z kluczowymi Klientami, dla marek polskich i międzynarodowych z branży FMCG, B2B, farmaceutycznej oraz finansowej.
Z wykształcenia socjolog o specjalizacji antropologia współczesności, absolwentka Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie wykładowca metod badań jakościowych w Collegium Civitas.
Od 8 lat właścicielka butiku BRICOLER. Zajmuje się badaniami jakościowymi i consultingiem, rozwojem biznesu i współpracy między nauką i biznesem.
Prowadzi projekty obejmujące szeroki zakres obszarów marketingowych, tj: wizerunek marek, postawy konsumenckie, testy reklam, produktów, konceptów, nazw, opakowań, U&A a także satysfakcji klientów i pracowników.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Farmaceutyczna, FMCG, Medyczna, Motoryzacja, Przemysł, Sieci handlowe, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Wywiady w miejscach publicznych