Profil członkowski

Marta
Truś-Buchajska
Allegro| Nowe Narracje
Design Researcher
numer członkowski: 817
Jestem antropolożką i lingwistyka łączę badania z myśleniem strategicznym, foresightem i futures thinking. Pokazuję jak łączyć big data z thick data oraz jak tworzyć repozytoria badawcze służące celom organizacji i ułatwiające odpowiedź na dlaczego? I co dalej? Projektuję i facylituję warsztaty. Pozabiznesowo prowadzę działalność badawczo-naukową.

Moje specjalizacje:

Branże:

FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Konsulting badawczy, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Badania trendów, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Retail audit, Semiotyka, Wywiady w miejscach publicznych
Przewijanie do góry