Profil członkowski
Jestem antropolożką i lingwistyka łączę badania z myśleniem strategicznym, foresightem i futures thinking. Pokazuję jak łączyć big data z thick data oraz jak tworzyć repozytoria badawcze służące celom organizacji i ułatwiające odpowiedź na dlaczego? I co dalej?
Projektuję i facylituję warsztaty.
Pozabiznesowo prowadzę działalność badawczo-naukową.
Moje specjalizacje:
Branże:
FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Konsulting badawczy, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Retail audit, Semiotyka, Wywiady w miejscach publicznych
