Profil członkowski
Doświadczona ekspertka w obszarze strategii marketingowej, komunikacji marek i analizy trendów konsumenckich. Łączy perspektywę biznesową z marketingiem. Posiada szeroką wiedzę, którą zdobywała zarówno w agencjach reklamowych, współpracując z wiodącymi (polskimi oraz międzynarodowymi) markami takimi jak McDonald’s, Lotte Wedel, Wizzair, Tatra, Ikea, jak i po stronie biznesu. Od 3 lat w Grupie Pracuj odpowiada za komunikację dwóch marek – Pracuj.pl oraz theprotocol.it. Wielokrotnie była jurorką w konkursach branżowych, w tym także Effie. Współautorka nagradzanych kampanii. Prowadzi pierwszy polski podcast strategiczny „Mamy na to slajd”. Współautorka podręcznika o marketingu, wykładowczyni akademicka, członkini rady programowej Insummit Youth 2024&2025, prelegentka na konferencjach branżowych, w tym wielokrotnie na Insummit.
Moje specjalizacje:
Branże:
FMCG, Internetowa, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Metody i techniki badawcze:
FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy