Profil członkowski

Paweł
Fijałkowski
Research Park sp. z o.o.
CEO
numer członkowski: 490
Socjolog z zamiłowania. Z wykształcenia absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego ze specjalizacją Badania Rynku oraz Programu The Advanced Certificate in Marketing realizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu wspólnie z The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. W badaniach od 2001 roku. Koordynował i realizowała procesy badawcze w projektach marketingowych przy użyciu różnorodnych technik m.in. dla Millward Brown, Otawa Group, Media-tor Badania Rynku jednak jego zainteresowania niezmiennie dryfowały w kierunku zagadnień społecznych, którymi z powodzeniem zajmuje się od 10 lat. Aktualnie Dyrektor Generalny w Research Park. Autor wielu raportów i publikacji. Prywatnie miłośnik gór i wszelkich form wspinaczki wysokogórskiej co skutecznie łączy z zamiłowaniem do fotografii.

Moje specjalizacje:

Branże:

Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Medyczna, Motoryzacja, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, CX/HX, UX, Zarządzanie wiedzą o klientach i pracownikach

Metody i techniki badawcze:

Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, PAPI, Retail audit, Wywiady w miejscach publicznych, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
Przewijanie do góry