Profil członkowski
Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki, pracowników oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek oraz pracodawców. Od ponad 5 lat uczestnik programu trendwatchingowego Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii - Trend Impact (dawniej K), w którym zajmuje się obszarem pracy, wizerunku marki w satysfakcji. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl, Glovo, DB Schenker, Haleon, 3M, Amazon.
Badacz ilościowy z 14 letnim doświadczeniem w realizacji projektów ilościowych oraz ilościowo-jakościowych.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Przemysł, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, PAPI