Profil członkowski

Piotr
Kławsiuć
Danae
ekspert ds. badań marketingowych
numer członkowski: 706
Badacz marketingowy specjalizujący się w ilościowych technikach badawczych, z wykształcenia socjolog (UMK). Badawczo rozwijał się w PBS, następnie (i obecnie) w Danae. Współpracował z klientami z branż e-commerce, gier losowych, finansów, energetyki, telekomunikacji, mediów i PR, realizując dla nich badania dotyczące marki, produktu, klienta i pracownika. W życiu przedbadawczym: dziennikarz i rzecznik prasowy organizacji pozarządowej.

Moje specjalizacje:

Branże:

Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Internetowa, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Przemysł, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media

Metody i techniki badawcze:

CAPI, CATI, CAWI, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Panele internautów, PAPI
Przewijanie do góry