Profil członkowski
dr Nauk o Zarządzaniu Uniwersytetu Łódzkiego, magister Socjologii, pracownik Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Wykładowca Strategic Management, Marketing Management oraz Marketing Research. na studiach magisterskich i Polsko-Francuskich studiach MBA na Uniwersytecie Łódzkim. Od ponad 30 lat jest niezależnym konsultantem i trenerem oraz doradcą polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Kilkuletnie doświadczenie praktyczne zdobywał na stanowiskach Marketing Research Managera, Category Managera oraz Project Managera w zagranicznych i polskich firmach. Jest autorem kilkunastu artykułów na temat dystrybucji i badań marketingowych oraz współautorem kilku publikacji książkowych na temat zarządzania marketingowego i sprzedaży.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, FMCG, Internetowa, Sieci handlowe
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Social media, UX
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CAWI, FGI, IDI, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Retail audit, Semiotyka, Testowanie prototypów, Analiza danych, Opracowania rynkowe i ekonomiczne (analiza STEEP, PEST), Analiza danych zastanych (Desk Research)
