Profil członkowski

userPawełKurowski
numer członkowski:
687
Paweł
Kurowski
Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałem w Instytucie Badania Rynku i Opinii Publicznej CEM w Krakowie, przechodząc całą ścieżkę badacza - od ankietera i kodera pytań otwartych, poprzez koordynatora, na kierowniku projektów i analityku kończąc. Przez 8 lat miałem przyjemność prowadzić kilkadziesiąt projektów badawczych m.in. dla takich firm jak SC Johnson, Procter & Gamble, Alcatel, Bank Śląski. Następnie rozpocząłem własną działalność gospodarczą w obszarze szeroko rozumianego marketingu, w której staram się praktycznie wykorzystywać również badania marketingowe, tworząc strategie marketingowe i reklamowe. Realizowaliśmy projekty m.in. dla MON, PIP, PEFRON, Mokate, Grupy Vistula, Jeronimo Martins Polska, Intersnack, DeLonghi, Pandora, Grana, Global Cosmed. W trakcie tej działalności zrealizowałem samodzielnie kilkadziesiąt projektów badawczych (jakościowych i ilościowych - głównie online). Prywatnie uczestniczyłem również w badanach społecznych, dotyczących np. reformy oświaty.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry