Profil członkowski
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Przez blisko 10 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Równocześnie wykładowca i trener w zakresie zarządzania marką.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., kancelarii doradczej specjalizującej się w pobudzaniu marek. Od 2017 roku jeden z założycieli Blue Fox. Fanatyk nowych technik badawczych związanych z pozycjonowaniem marek miejsc
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Budowlana, FMCG, Sieci handlowe, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping
