Profil członkowski

Przemek
Marciniak
PAULAT
Head of Insights
numer członkowski: 347
Badacz, socjolog, trener, konsultant, fundraiser, przedsiębiorca. Propagator neuromarketingu w badaniach. Pasjonat trekkingu i pływania. Ekspert w badaniach reklam, badaniach społecznych, wizerunkowych. Międzynarodowe doświadczenie (CEE/MEA).

Moje specjalizacje:

Branże:

Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Przemysł, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

Metody i techniki badawcze:

Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Psychometria, Wywiady w miejscach publicznych
Przewijanie do góry