Profil członkowski
Od 10 lat wykładowca na specjalności Branding kierunku Komunikacja Wizerunkowa
w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Realizowane kursy: Branding, Diagnostyka marki, Insight, Strategia marki, Strategia
komunikacji marki i Brand equity.
Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. (Współ)autor wystąpień na
wydarzeniach organizowanych przez PTBRiO: Na krawędziach dobrej zabawy (w
ramach projektu K18), Failcore. O tym jak porażka styka się z sukcesem (wraz z
Łukaszem Tarnowskim), Chady, incele i inni. Nowe oblicza i napięcia współczesnych
mężczyzn (wraz z Anną Mazerant), Homo AliExpress. Kim jest smartshopper
magiczny? i Co mówi ekspert, kiedy ma gorączkę? (wraz z Maciejem Kosiorkiem).
Członek Rady Programowej festiwalu Insummit Youth.
W ramach pracy pozaakademickiej wykorzystuje socjologię, semiotykę i antropologię
kulturową w marketingowych procesach diagnostycznych, koncepcyjnych i
ewaluacyjnych. Dotychczas zaangażowany był w ponad 150 projektów
komercyjnych dla agencji, takich jak m.in. One Eleven, BNA, 2012 Agency,
Brightlight, Narrative Impact, Grupa 4P i Wyraz. Współzałożyciel agencji rozwiązań
strategicznych New Areas.
Moje specjalizacje:
Branże:
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, Psychometria, Semiotyka