Profil członkowski

Paweł
Pawiński
Uniwersytet Wrocławski
Adiunkt
numer członkowski: 640
Od 10 lat wykładowca na specjalności Branding kierunku Komunikacja Wizerunkowa w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Realizowane kursy: Branding, Diagnostyka marki, Insight, Strategia marki, Strategia komunikacji marki i Brand equity. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. (Współ)autor wystąpień na wydarzeniach organizowanych przez PTBRiO: Na krawędziach dobrej zabawy (w ramach projektu K18), Failcore. O tym jak porażka styka się z sukcesem (wraz z Łukaszem Tarnowskim), Chady, incele i inni. Nowe oblicza i napięcia współczesnych mężczyzn (wraz z Anną Mazerant), Homo AliExpress. Kim jest smartshopper magiczny? i Co mówi ekspert, kiedy ma gorączkę? (wraz z Maciejem Kosiorkiem). Członek Rady Programowej festiwalu Insummit Youth. W ramach pracy pozaakademickiej wykorzystuje socjologię, semiotykę i antropologię kulturową w marketingowych procesach diagnostycznych, koncepcyjnych i ewaluacyjnych. Dotychczas zaangażowany był w ponad 150 projektów komercyjnych dla agencji, takich jak m.in. One Eleven, BNA, 2012 Agency, Brightlight, Narrative Impact, Grupa 4P i Wyraz. Współzałożyciel agencji rozwiązań strategicznych New Areas.

Moje specjalizacje:

Branże:

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)

Metody i techniki badawcze:

Etnografia, Psychometria, Semiotyka
Przewijanie do góry