Profil członkowski
Absolwent Instytutu Socjologii UW (Karowa) i Wydziału Matematyki. Z branżą badawczą związany od drugiego roku studiów, czyli przeszło 20 lat. Na co dzień prowadzę firmę badawczą. W pracy realizuję się jako ekspert od statystyki, analityki danych, a od czasu do czasu interesuje mnie wykorzystanie badań do budowy strategii i komunikacji marek. Prywatnie posiadacz niebieskiego pasa w taekwon-do, I kategorii szachowej oraz opiekun psa Pinczosa.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, FMCG, Medyczna, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Sieci handlowe, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Panele internautów