Profil członkowski
Ur. w 1972. studiował socjologię na UW. W badaniach od początku wolnego rynku. Holista. Specjalizuje się w badaniach wsparcia sprzedaży oraz w opracowaniu i wdrażaniu standardów jakości obsługi klientów w sieciach sprzedaży. Szczęśliwy małżonek i ojciec; pasjonat punk rocka, piłki nożnej i piwa pszenicznego (szczególnie w ofercie Browarów Restauracyjnych w Polsce).
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Komunalne, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
CAWI, FGI, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), Mystery shopping, Panele internautów