Profil członkowski
Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, praca magisterska obroniona w 2003 roku. Od ukończenia studiów pracuje w branży badawczej. Obecnie w CBM INDICATOR, gdzie kieruje projektami ilościowymi oraz jakościowymi, a także badaniami ewaluacyjnymi. Głównie prowadzi badania dla sektorów finansowego, publicznego, telekomunikacyjnego oraz energetycznego. Interesuje go zastosowanie wyników badań w praktyce.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Banki, Budowlana, Medyczna, Motoryzacja, Rolnictwo, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Wywiady w miejscach publicznych, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
