Profil członkowski
Psycholożka, kulturoznawczyni, badaczka jakościowa, semiotyczka po. Strateżka marki i komunikacji z 18-letnim doświadczeniem w tworzeniu kampanii reklamowych i społecznych, doradztwie strategicznym i badaniach jakościowych. Pracowała w agencjach reklamowych i PR oraz butiku strategicznym Stratosfera i agencji badawczej Mad Research. Współuczestniczy także w procesach brandingu i rebrandingu. W 2020 roku obroniła w Instytucie Kultury Polskiej UW pracę doktorską dotyczącą komunikacji politycznej i wydała książkę naukową "Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych 1989-2015". W kolejnej książce - „Cześć pracy. O kulturze zap***dolu” - przygląda się polskim narracjom i ideologiom dotyczącym świata pracy. Publikowała w "Dwutygodniku", "Krytyce Politycznej" i "Kulturze Liberalnej".
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Farmaceutyczna, FMCG
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Reklama (post-, pre-testy), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Semiotyka