Korzyści
Uczestnicy szkolenia:
- dowiedzą się, co to są emocje i zaangażowanie emocjonalne w kontekście marketingu
- odkryją jak różne emocje wpływają na zaangażowanie w dany materiał
- zobaczą różne aspekty zaangażowania, dowiedzą się jaki związek ma zaangażowanie z chęcią oglądania
- nauczą się, jakie materiały warto badać pod względem emocji, co dają w praktyce
- poza wiedzą teoretyczną będą mieli kontakt z rzeczywistymi danymi z pomiarów emocji, dzięki temu w praktyce nauczą się jak te dane interpretować oraz czerpać z nich praktyczną wiedzę
- uzyskają wiedzę w jakie nietypowe zastosowanie może mieć pomiar emocji i co z tego wynika dla budowania strategii i komunikacji marketingowej
Zakres
- Co to jest zaangażowanie emocjonalne
- Jakie wartości może przyjmować zaangażowanie emocjonalne
- Kiedy jesteśmy zaangażowani pozytywnie
- Kiedy coś nas nudzi
- Kiedy zaangażowanie przybiera negatywne wartości i co to oznacza
- Jaki związek ma zaangażowanie emocjonalne z 6 podstawowymi emocjami
- Jak mierzyć emocje
- Jak interpretować reakcje emocjonalne
- Współwystępowanie emocji, a ich znaczenie
- Do czego można użyć pomiar zaangażowania emocjonalnego, aby uzyskać praktyczne rekomendacje i wskazówki do dalszych działań marketingowych
- emocjonalność marki
- emocjonalność w Internecie
- komunikacja marketingowa
- Nietypowe bodźce, które działają na emocje
- Czyje emocje poza respondentami możemy zbadać i kiedy jest to przydatne
Dla kogo
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu którzy zamawiają badania i korzystają z ich wyników, agencji reklamowych tworzących strategię i materiały reklamowe, pracowników domów mediowych którzy są związania z badaniami w swojej organizacji lub chcą w jak najlepszy sposób interpretować wyniki badań z których korzystają.
Kluczowe pojęcia
zaangażowanie emocjonalne, emocje, automatyczny pomiar reakcji emocjonalnych, pomiary biometryczne, proces badawczy, rozumienie wyników badań, przekładanie wyników badań na praktyczne rekomendacje
Forma
Stacjonarne. Szkolenie będzie miało formę wykładu, z dużym udziałem prezentacji wyników badań.
Stopień zaawansowania
Osoby mające kontakt z badaniami marketingowymi projektujące i realizujące badania oraz zamawiające projekty badawcze. Również osoby z działów marketingowych i agencji reklamowych, które na co dzień korzystające z wyników badań i chcą poszerzyć wiedzę z zakresu praktycznego wykorzystania danych i rekomendacji, które na podstawie tych danych powstają.

