TREND IMPACT YOUTH – przez pryzmat młodych
TREND IMPACT YOUTH to zupełnie nowy format, w ramach prowadzonego już od 16 lat projektu trendwatchningowego TREND IMPACT by PTBRiO. Skupiając się tym razem […]
TREND IMPACT YOUTH to zupełnie nowy format, w ramach prowadzonego już od 16 lat projektu trendwatchningowego TREND IMPACT by PTBRiO. Skupiając się tym razem […]
Czy wiesz, że 77% Zetek woli dzieciństwo na trzepaku od tego przed komputerem? Wyjdźmy więc naprzeciw ich sentymentom i zagrajmy w podwórkową grę – grę w klasy. Ostatnie lata
TAGI: marketing muzyczny, nowe media, muzyka, emocje, badania marketingowe, lokowanie produktów, festiwale muzyczne, współpraca z artystami
Energetyka jeszcze kilka lat temu mogła być nazywana dosyć „nudną” branżą. Dzisiaj to obszar rynku, który znajduje się w centrum gigantycznej transformacji. Pamiętajmy,
Odklejamy się. Przed pandemią odklejało nas nasze uprzywilejowane, wielkomiejskie ąę- życie. Patrzenie przez szyby biur i Uberów. W 2K23, po Covidzie, na konsumentów jeszcze częściej patrzymy
Mikołaj Cześnik pokaże w swoim wystąpieniu przedwyborczą panoramę Polski (AD 2023). Wiele na dwa tygodnie przed wyborami będziemy już wiedzieć… Ale wiele spraw właśnie
Sport na TikToku – co ciekawi odbiorców? Jak przekuć sportową determinację na wyniki w mediach społecznościowych? Sport to kategoria na TikToku, która wciąż jest niewystarczająco zagospodarowana. Sportowcy,
Pogłębione wnioskowanie, nieszablonowe myślenie, umiejętności analityczne związane z wykorzystaniem technologii, umiejętność zarządzania przeciążeniem informacyjnym to tylko kilka z kluczowych kompetencji przyszłości. Współczesna nowoczesna edukacja,
Struktura demograficzna Polski od dłuższego czasu zmienia się w bardzo sprecyzowanym kierunku – społeczeństwo nam się „starzeje”. W odpowiedzi na te zmiany postępuje produkcja wiedzy
Konsument AD 2023 oczekuje od marek zaangażowania – jednak musi być to zaangażowanie szczere, oparte na wzajemnym zaufaniu i empatii. To zadanie bywa niełatwe –