Baza Wiedzy
Kto uratuje nasze firmy? Inkluzywność wobec starszych pracowników i dialog pokoleń
Jak rozumienie trendów demograficznych może wpłynąć na strategie biznesowe? Kiedy dochodzi do zderzenia dwóch mega trendów – długowieczności i niskiej dzietności, rodzi się
Czy rakieta jest silniejsza od wirusa? – czyli krótka historia o ewolucji polskiego podróżnika.
Świat w przeciągu ostatnich lat wymusza na nas ciągłą adaptację – pandemia COVID-19, wojna na Ukrainie, kryzysy finansowe. Branża turystyczna przechodzi trudny czas
Technologia w służbie badań czy badania w służbie technologii – jak optymalizować skuteczność Digital Signage?
Czy nowoczesne nośniki i dynamicznie zaprezentowany kontent reklamowy to przyszłość komunikacji w kanałach sprzedaży? Digital Signage (bo o tym mowa) mógł być do tej pory traktowany jako interesująca
SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM, BIZNESOM I ZWYKŁYM LUDZIOM. (Nie)wiarygodne wnioski, jak współczesne marki mogą zwiększyć sprzedaż w czasach kryzysu zaufania i lojalności!
14 milionów Polaków wierzy w astrologię. A ile Ty znasz osób, które kiedykolwiek były u wróżki? 14 milionów, to już nie jest przypadek czy prawo serii –
Kup teraz czy Kупити зараз? Jak inkluzywnie prowadzić markę w 2022 roku, która uwzględni potrzeby obywateli Ukrainy na polskim rynku?
W 2022 roku ponad 3 miliony Ukraińców przekroczyło polskie granice. W marketingowym mainstreamie dominują przekazy skupiające się na szlachetnej pomocy firm warto jednak
Chłopcy! Do bicia! – czyli o jak się mówi o mężczyznach.
W ciągu ostatnich lat tematy związane z kobietami były wielokrotnie poruszane, również przez badaczy na kongresach PTBRiO. Wszyscy kibicują kobietom, by były pewne siebie, aktywne
Raz wygrywasz iPhone’a, raz poznajesz samotne kobiety w swojej okolicy – co kryje się w szarej strefie internetu?
Raz na jakiś czas internetowa wędrówka zaprowadza nas w jeden z szemranych, ciemnych zaułków, w którym po ziemi walają się darmowe sprzęty Apple, w okienkach tańczą samotne
Najlepiej przebadana kampania Allegro
Jak stworzyć wyjątkową reklamę świąteczną, która zostawi odbiorcę z poczuciem emocjonalnego zbliżenia się do marki, ale będzie też dla marki relewantna, efektywna, a także utrzyma
Czy, na kogo i jak działa język inkluzywny. A szczególnie jak działa w pracy.
Czy używanie języka inkluzywnego zwiększa bezpieczeństwo w zespołach, a przez to sprzyja innowacjom? A jeśli język inkluzywny powoduje większe bezpieczeństwo członków zespołu, to czy podnosi się przez to i poziom szczerości