Fast & (furious) pleasure – konsumpcjonizm w erze dopamin culture
Trochę nam wszystkim ulżyło. Nie trzymamy się za kieszeń tak bardzo, jak jeszcze rok temu. Choć wciąż trzeba spłacać kredyt lub zbierać na wkład […]
Trochę nam wszystkim ulżyło. Nie trzymamy się za kieszeń tak bardzo, jak jeszcze rok temu. Choć wciąż trzeba spłacać kredyt lub zbierać na wkład […]
Tej jesieni warszawski Kamionek wzbogaci się o nową atrakcję, jaką jest otwarte we wrześniu muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Od ziarenka kakaowca, do opakowania czekolady, taka
Powszechny dostęp do usług bankowych zmienia oblicze komunikacji z klientami, w tym także podejścia do realizacji badań ankietowych. Integracja narzędzia badawczego PS QUAESTIO PRO
O oczach, wzroku, spojrzeniu od stuleci rozpisują się poeci, pisarze i filozofowie. John Lubbock twierdził, że to, co widzimy, zależy głównie od tego, czego szukamy. Z kolei
We’d all like to know why people choose what they choose., wouldn’t we? The role and application of behavioral economics, neuro
Pracujemy zawsze, mimo wszystko, nawet w postpandemicznym krajobrazie – nowe warunki, nowi my. Codziennie jako pracownicy stawiamy czoła dynamicznym zmianom. AI
Niezależnie od słusznych i szczytnych motywacji dotyczących myślenia o ekologii, dobrostanie społecznym i tym podobnych, przełożenie tych intencji na operacyjny marketing czy komunikację marketingową, mówiąc delikatnie
Debatę prowadzi: Magdalena Kuszewska, Newsweek Udział biorą: prof. Tomasz Sobierajski, socjolog, UW dr Joanna Jurga, neuroprojektantka, SWPS dr Stanisław Trzciński,
Piękna pogoda za oknami, warto wybrać się nad rzekę… Niestety ponad 90% polskich rzek jest w złym stanie. Katastrofa ekologiczna na Odrze z 2022 roku
Kto Ty jesteś… Zaradny, tradycyjny, rodzinny, porywczy, religijny i lubiący się napić – czy taki obraz Polaka jest w 2024 roku wciąż aktualny? Jak