Jedyna w Polsce konferencja o tym

Jak technologia cyfrowa
tworzy nowego konsumenta

button blank
ptbrio

Program

09.00-09.30
Rejestracja uczestników & CyberNetworking & kawa


10.00-10.30
Far future. Prognozy dla świata w 2068 i dalej
Natalia Hatalska i Monika Jaskulska, infuture hatalska

10.30-11.00
Jak popsuliśmy Internet i jak go teraz naprawić
Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski i Sotrender

11:00-11:30
CyberNetworking & kawa

 
SESJA I - CyberSocial

Na sesję zaprasza Mateusz Halawa

SESJA II - CyberLiving

Na sesję zaprasza Tomek Jędrkiewicz


11.30-12.00
Między San Junipero a VR CHAT – czyli jak kultura internetu zakrzywia komunikację
Krzysztof Domeradzki, Kantar TNS i Michal Zajdel, Kantar Millward Brown
Czarne lustro – pułapki projektowania przyszłości
Maciej Maj, Openfield i Radosław Kaczmarek, Melting Pot

12.00-12.30
“Razem co do sekundy” - o społecznościach, które tworzą się NA ŻYWO
Maciej Kosiorek, Królicza Nora i Piotr Bombol, Gameset
GERITECH – czy roboty uratują naszą starość?
Barbara Frątczak-Rudnicka i Anna Mazerant, 4P research mix

12.30-13.30
CyberNetworking & lunch

 
SESJA III - CyberTouch

Na sesję zaprasza Wojciech Ozimek

SESJA IV - CyberSpirit

Na sesję zaprasza Michał Kociankowski


13.30-14.00

Mój przyjaciel robot. Między zaufaniem a lękiem.
Anna Kuropatwa, Havas Media Group



14.30-15.00

Mile połechtani przez robota
Jacek Wasilewski, Uniwersytet Warszawski i Jacek Kowalski, Neuroidea


15:00-15:15
CyberNetworking & kawa

15.15-15.45
Posthumanizm – transhumanizm
Jan Hartman, Uniwersytet Jagielloński

15:45-16:00
Podsumowanie
Michał Kociankowski, PTBRiO/Synergion

 

CyberRada

Best of Cyber

Od 2010 roku konferencje Cyber są najważniejszą w Polsce przestrzenią dyskursu o styku konsumpcji i cyfrowości. Co roku gościmy najbardziej uznanych polskich prelegentów.

Oto zapis video kilku świetnie ocenionych wystąpień z ostatnich edycji Cyber:


dr Aleksandra Przegalińska (ALK):

Zarządzanie sobą: Quantified Self i nowe trendy w zakresie wearable technologies

>

dr hab. Jacek Wasilewski (UW) i Przemysław Siewior (Neuroidea):

Mikrokosmos Youtube’a

Zobacz opis wystąpienia Jacka podczas CyberHumanJak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.


dr Jan Zając (UW/Sotrender) i Filip Cyprowski (Sotrender):

Tego się nie da odzobaczyć

Natalia Hatalska:

Ja, cyborg - o stosunku ludzi do HET (human enhancement technologies)

Zobacz opis wystąpienia Natalii podczas CyberHumanJak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.

Informacje

Konferencja CyberHuman odbywa się 19 kwietnia 2018 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

Dojazd do Centrum Nauki Kopernik

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest ósmą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman ) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Ceny

osoby  zgłoszenie do 
20 marca
 
zgłoszenie od
21 marca
do 28 marca 
zgłoszenie po
28 marca
 
pierwsza osoba
z firmy
790 zł 890 zł 1090 zł
druga osoba
z firmy
690 zł 790 zł 990 zł
trzecia i każda
następna osoba
z firmy
490 zł 590 zł 790 zł



Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem. UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 4 kwietnia 2018 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa. Organizatorem imprezy jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.



Kontakt

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 649 97 74
mail: cyber@ptbrio.pl

Partnerzy

wp