Na sesję zaprasza Mateusz Halawa
Na sesję zaprasza Tomek Jędrkiewicz
Na sesję zaprasza Wojciech Ozimek
Na sesję zaprasza Michał Kociankowski
Mój przyjaciel robot. Między zaufaniem a lękiem.
Anna Kuropatwa, Havas Media Group
Niedoskonałe urządzenia dla niedoskonałych konsumentów. O trendzie wabi sabi w technologii.
Marta Bierca, GfK Polonia i Alicja Wysocka-Świtała, CluePR
Projektowanie osobowości. Kim jest robot, z którym rozmawiam?
Anna Martenka i Maciej Bartosiewicz, Play
Nowe wizje cyber świata. Jak wyjść poza komunikacyjne stereotypy cyfrowych technologii, innowacji i postępu.
Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka, Semiotic Solutions
Mile połechtani przez robota
Jacek Wasilewski, Uniwersytet Warszawski i Jacek Kowalski, Neuroidea
Myślenie e-magiczne. O mocy przesądów technologicznych, ich przejawach i implikacjach w życiu codziennym.
Magdalena Tędziagolska i Joanna Kopeć, IQS
Od 2010 roku konferencje Cyber są najważniejszą w Polsce przestrzenią dyskursu o styku konsumpcji i cyfrowości. Co roku gościmy najbardziej uznanych polskich prelegentów.
dr Aleksandra Przegalińska (ALK):
Zarządzanie sobą: Quantified Self i nowe trendy w zakresie wearable technologies
dr hab. Jacek Wasilewski (UW) i Przemysław Siewior (Neuroidea):
Mikrokosmos Youtube’a
Zobacz opis wystąpienia Jacka podczas CyberHumanJak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.
dr Jan Zając (UW/Sotrender) i Filip Cyprowski (Sotrender):
Tego się nie da odzobaczyć
Natalia Hatalska:
Ja, cyborg - o stosunku ludzi do HET (human enhancement technologies)
Zobacz opis wystąpienia Natalii podczas CyberHumanJak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.
Dojazd do Centrum Nauki Kopernik
Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest ósmą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman ) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.
osoby | zgłoszenie do 20 marca |
zgłoszenie od 21 marca do 28 marca |
zgłoszenie po 28 marca |
pierwsza osoba z firmy |
790 zł | 890 zł | 1090 zł |
druga osoba z firmy |
690 zł | 790 zł | 990 zł |
trzecia i każda następna osoba z firmy |
490 zł | 590 zł | 790 zł |
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem. UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 4 kwietnia 2018 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa. Organizatorem imprezy jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 649 97 74
mail: cyber@ptbrio.pl
In order to provide you with the best online experience this website uses cookies.
By using our website, you agree to our use of cookies. Learn more
Information cookies
Cookies are short reports that are sent and stored on the hard drive of the user's computer through your browser when it connects to a web. Cookies can be used to collect and store user data while connected to provide you the requested services and sometimes tend not to keep. Cookies can be themselves or others.
There are several types of cookies:
So when you access our website, in compliance with Article 22 of Law 34/2002 of the Information Society Services, in the analytical cookies treatment, we have requested your consent to their use. All of this is to improve our services. We use Google Analytics to collect anonymous statistical information such as the number of visitors to our site. Cookies added by Google Analytics are governed by the privacy policies of Google Analytics. If you want you can disable cookies from Google Analytics.
However, please note that you can enable or disable cookies by following the instructions of your browser.