10.30-11.00 Google.pl jako narzędzie badawcze
Radosław Zaleski, Agora
11.00-11.30 Przerwa na kawę
11.30-12.00 Czy imperatyw nowego marketingu oznacza imperatyw nowych badań?
Rafał Brudziński, Diageo
12.00-12.30 Użytkownik projektuje portal.
Marcin Kalkhoff, o2
12.30-13.00 Deklaracje i obserwacje – proces wprowadzania strony głównej portalu.
Radosław Kucko, Interia
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.30 Motywacje i osobowość osób korzystających z portali społecznościowych.
Paweł Wójcik, 4P Research Mix
15.30-16.00 Nowe wyzwania – panel dyskusyjny o badaniach social media.
prowadzi Andrzej Garapich, PBI
- czy serwisy społecznościowe stanowią jakąś odrębną rzeczywistość medialną,
czy też
nie ma potrzeby tego wyróżniać?
- jak mierzyć zatem potencjał marketingowy i reklamowy takich serwisów?
- czy pomiar powinien dawać możliwość porównania z innymi typami usług internetowych,
czy też pomiary powinny się poruszać wyłącznie w świecie takich serwisów.
- czy w ramach samych serwisów pomiary powinno się dać porównywać?
Jak w takim razie porównywać Facebooka i NK-ę z blogami, forami i innymi rodzajami aktywności
społecznościowej.
- czy w ślad za sukcesem tego typu serwisów, podążą badania i badacze.
Czy istnieje ryzyko, że świat badań przeniesie się do serwisów społecznościowych?
10.30-11.00 Efekt Motyla.
Barbara Krug i Marek Sawejko, IIBR
11.00-11.30 Przerwa na kawę
12.00-12.30 Natural Born Clickers.
Edyta Czarnota, Starcom
12.30-13.30 Lunch
13.30-14.00 Nowy wymiar badań jakościowych ze specjalistami.
Rafał Treichel, Ipsos
Udział biorą:
- Iza Rudak (TNS Pentor)
- Marek Sawejko (IIBRR)
- Małgorzata Wyczanska (Citi Handlowy)
Wady i zalety badań on-line
Czy na pewno badania on-line są dużo szybsze?
Czy na pewno brakuje nam kontaktu wzrokowego z badanymi?
Jak zapwenić interakcję badanych?
Co zmieniły/zmienią badania jakościowe on-line?
Czy w Polsce na badania on-line nie jest za wcześnie?
15.00-15.30 Przerwa na kawę
15.30-16.00 O zgodności deklaracji z zachowaniem.
Radosław Kita, Onet
16.30-17.00 Nowy wspaniały świat badań – panel dyskusyjny o przyszłości badań.
prowadzi Janusz Sielicki, PTBRiO
Udział biorą:
Agnieszka Wiśniewska (Onet)
Edyta Czarnota (Starcom)
Paweł Wójcik (4P research mix)
Quo vadis, czyli dokąd zmierzają badania online?
Kiedy CAPI trafi do lamusa?
Czy można ufac badaniom online?
Dominującą metodą rozliczania kampanii display’owych, a co za tym idzie, najczęstszym ich celem jest generowanie wskażników CTR lub CTA . Niestety nie ma stałego monitoringu w Polsce pokazujacego kto klika na nasze reklamy. Liczymy ilość kików, ale nie wiemy kto za nimi stoi – czy aby na pewno nasza grupa docelowa? Pokażemy wyniki badan pasywnych (nie opartych na deklaracjach) pokazujących kim sa „natural born clickers”. Zastanowimy się, czy CTR jest właściwą miarą sukcesu kampanii. Pokażemy inna stronę efektywności reklamy w internecie - także w kontekście innych mediów.