10.30-11.00 Google.pl jako narzędzie badawcze
Radosław Zaleski, Agora
11.00-11.30 Przerwa na kawę
11.30-12.00 Czy imperatyw nowego marketingu oznacza imperatyw nowych badań?
Rafał Brudziński, Diageo
12.00-12.30 Użytkownik projektuje portal.
Marcin Kalkhoff, o2
12.30-13.00 Deklaracje i obserwacje – proces wprowadzania strony głównej portalu.
Radosław Kucko, Interia
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.30 Motywacje i osobowość osób korzystających z portali społecznościowych.
Paweł Wójcik, 4P Research Mix
15.30-16.00 Nowe wyzwania – panel dyskusyjny o badaniach social media.
prowadzi Andrzej Garapich, PBI
- czy serwisy społecznościowe stanowią jakąś odrębną rzeczywistość medialną,
czy też
nie ma potrzeby tego wyróżniać?
- jak mierzyć zatem potencjał marketingowy i reklamowy takich serwisów?
- czy pomiar powinien dawać możliwość porównania z innymi typami usług internetowych,
czy też pomiary powinny się poruszać wyłącznie w świecie takich serwisów.
- czy w ramach samych serwisów pomiary powinno się dać porównywać?
Jak w takim razie porównywać Facebooka i NK-ę z blogami, forami i innymi rodzajami aktywności
społecznościowej.
- czy w ślad za sukcesem tego typu serwisów, podążą badania i badacze.
Czy istnieje ryzyko, że świat badań przeniesie się do serwisów społecznościowych?
10.30-11.00 Efekt Motyla.
Barbara Krug i Marek Sawejko, IIBR
11.00-11.30 Przerwa na kawę
12.00-12.30 Natural Born Clickers.
Edyta Czarnota, Starcom
12.30-13.30 Lunch
13.30-14.00 Nowy wymiar badań jakościowych ze specjalistami.
Rafał Treichel, Ipsos
Udział biorą:
- Iza Rudak (TNS Pentor)
- Marek Sawejko (IIBRR)
- Małgorzata Wyczanska (Citi Handlowy)
Wady i zalety badań on-line
Czy na pewno badania on-line są dużo szybsze?
Czy na pewno brakuje nam kontaktu wzrokowego z badanymi?
Jak zapwenić interakcję badanych?
Co zmieniły/zmienią badania jakościowe on-line?
Czy w Polsce na badania on-line nie jest za wcześnie?
15.00-15.30 Przerwa na kawę
15.30-16.00 O zgodności deklaracji z zachowaniem.
Radosław Kita, Onet
16.30-17.00 Nowy wspaniały świat badań – panel dyskusyjny o przyszłości badań.
prowadzi Janusz Sielicki, PTBRiO
Udział biorą:
Agnieszka Wiśniewska (Onet)
Edyta Czarnota (Starcom)
Paweł Wójcik (4P research mix)
Quo vadis, czyli dokąd zmierzają badania online?
Kiedy CAPI trafi do lamusa?
Czy można ufac badaniom online?
Konwergencja mediów, a w szczególności Internetu i telewizji, sprawia, że wiele formatów telewizyjnych jest emitowanych obecnie w Sieci. Dla odbiorcy większe znaczenie ma treść, a nie medium. Dotyczy to również testów on-line reklam wideo, które stały się pełnoprawną alternatywą dla tradycyjnych metod.
Podczas wystąpienia zaprezentowane zostaną oryginalne rozwiązania, które w testach reklam dają możliwość uzyskania jakościowego inputu na próbach ilościowych dzięki wykorzystaniu wzbogaconego interfejsu graficznego.
Zaprezentowane tezy zostaną wsparte wynikami badań dla rynku telekomunikacyjnego.