Chłopcy! Do bicia! – czyli o jak się mówi o mężczyznach.
W ciągu ostatnich lat tematy związane z kobietami były wielokrotnie poruszane, również przez badaczy na kongresach PTBRiO. Wszyscy kibicują kobietom, by były pewne siebie, aktywne […]
W ciągu ostatnich lat tematy związane z kobietami były wielokrotnie poruszane, również przez badaczy na kongresach PTBRiO. Wszyscy kibicują kobietom, by były pewne siebie, aktywne […]
Raz na jakiś czas internetowa wędrówka zaprowadza nas w jeden z szemranych, ciemnych zaułków, w którym po ziemi walają się darmowe sprzęty Apple, w okienkach tańczą samotne
Jak stworzyć wyjątkową reklamę świąteczną, która zostawi odbiorcę z poczuciem emocjonalnego zbliżenia się do marki, ale będzie też dla marki relewantna, efektywna, a także utrzyma
Czy używanie języka inkluzywnego zwiększa bezpieczeństwo w zespołach, a przez to sprzyja innowacjom? A jeśli język inkluzywny powoduje większe bezpieczeństwo członków zespołu, to czy podnosi się przez to i poziom szczerości
Chcemy wyglądać dobrze, jednocześnie chcemy dbać o planetę. Jak to pogodzić, skoro jedna para zwykłych jeansów wymaga zużycia 7500 litrów wody? Jak
W świecie ekonomii znane są przykłady na to, jak na podstawie pozornie abstrakcyjnych danych można wyciągać poważne wnioski o kondycji gospodarki. Doświadczeni analitycy rynkowi z UK
Jaką rolę pełnią dziś badania w praktyce marketingu – na ile służą kontroli i weryfikacji, a na ile potwierdzaniu i uzasadnianiu obranych celów? Czy badania rynku
„Czas lockdownu był tak ciężki, że szukaliśmy już wszędzie czegoś do oglądania.” (uczestniczka badania etnograficznego, lat 34, mieszkanka dużego miasta). Co nam zostaje po pandemii?
Przyjdź i pogadaj z Millenialsami o Zetkach wsłuchując się w ich głos i muzykę ! 😊 Shakira reklamuje Activię w piosencę otwierającej Mundial w Brazylii, a kilka lat
Jak przestrzeń mediów społecznościowych pozwala dotrzeć do „prawdy”, a na ile jest miejscem jej podważania i zniekształcania? Media społecznościowe w warunkach silnych podziałów społeczno-kulturowych. Jak