Do you need more data or better decisions?
The more data we get the more data we feel that we need to make decisions. No matter how hard you try though, you won’t […]
The more data we get the more data we feel that we need to make decisions. No matter how hard you try though, you won’t […]
24 lutego 2022 nasi sąsiedzi z Ukrainy zostali napadnięci przez Rosję, a wiele i wielu z nich musiało opuścić własne domy i bliskich. Znaleźli schronienie w Polsce,
Trendy w naturalny sposób kierują naszą uwagę w stronę tego co nieodkryte, innowacyjne i pionierskie. Pchani potrzebą szukania nowości i poznawania przyszłości przed innymi, zapominamy o tym
Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska zaprasza na panel z CEOs i CMOs o badaniach przyszłości, o nowych technologiach w kontekście poszukiwania insightów i innowacji. Rozmawiać będziemy
Konwencje komunikacyjne, narracje, opowieści i insighty, którymi chwytaliśmy za serce młodych Millenialsów nie tylko zupełnie nie działają na GenZ – często są natychmiastowo dekodowane jako totalny bullshit
Pioneers and poets will tell you that „the electric light did not come from the continuous improvement of candles.” But