Podążając za głosem – jakim medium są podcasty?
Pomimo że podcasting nie jest nowym zjawiskiem, to dopiero w ostatnim czasie związana z nim rewolucja audio dotarła do Polski. Obecnie ponad 8 milionów Polaków regularnie […]
Pomimo że podcasting nie jest nowym zjawiskiem, to dopiero w ostatnim czasie związana z nim rewolucja audio dotarła do Polski. Obecnie ponad 8 milionów Polaków regularnie […]
Telewizja od zawsze była oglądana nie tylko w domu, zaś obecna technologia umożliwia podążanie za ulubionym programem i oglądanie go wszędzie, jak w swoistym metaversie. Niemałą rewolucję na ryku
Szybkie przestawienie masowego systemu nauczania w czasie pandemii na zdalną naukę i ograniczenie do sieci wielu aspektów funkcjonowania dzieci odsłoniło problemy kompetencji cyfrowych. A to znacznie
Jak media radzą sobie z szumem informacji i wielogłosem narracji, które same współtworzą? W jakim stopniu perspektywa poznawcza i warsztat pracy dziennikarza zmienia
Jedzenie nie tylko zaspakaja nasz głód i jest paliwem do biologicznej egzystencji. To co, jak i gdzie jemy jest także opowieścią o naszym statusie i aspiracjach. Nie ma wątpliwości, że jedzenie,
Po Power of Insights to specjalna sesja INSUMMIT przygotowana przez Google i zbadaj.to, na której poznasz potęgę i sprawczość insightów. Przygotowaliśmy dla Ciebie 9 opowieści o fascynującym odkrywaniu
Podczas wystąpienia opowiemy o tym, w jaki sposób poprzez zmianę narracji i automatyzację można zmienić postrzeganie mocno ugruntowanego produktu. Przedstawimy proces tworzenia nowej
Podczas naszego wystąpienia przedstawimy case zielonej transformacji klienta – firmy H2H.tech przeprowadzanej przy wsparciu agencji badawczej. Opowiemy na czym polegał komponent
Gaming to jedna z najpopularniejszych form rozrywki, będąca istotnym kanałem dotarcia marek nieendemicznych do dzieci, do których coraz trudniej dotrzeć tradycyjnymi działaniami np. reklamą w telewizji linearnej.
Tradycyjne metody badań i analiz, na podstawie których firmy podejmują działania marketingowe przechodzą do lamusa. Organizacje na całym świecie coraz więcej budżetu przeznaczają na działania data-driven,