Korzyści
- Przyswojenie założeń netnografii według Kozinetsa na tle innych podejść do badań na bazie analizy social media
- Praktyczne przykłady wykorzystania netnografii
- Poznanie narzędzi przydatnych w prowadzeniu badań netnograficznych
- Nauka planowania badania netnograficznego i łączenia analiz ilościowych z jakościowymi w pracy z danymi z social media
- Wcielenie się w netnografa
- Szkolenie, na którym będzie można w końcu z pełnym przyzwoleniem posiedzieć na socialu 🙂
- Godzina bezpłatnych konsultacji do wykorzystania w ciągu kwartału od zakończenia szkolenia.
Zakres
- Co zrobiłby Malinowski na TikToku, czyli o antropologicznych korzeniach metody netnograficznej
- Social media monitoring, listening, intelligence, a netnografia
- Co i po co można badać w internecie
- strategia marki i komunikacji
- CX
- trendy konsumenckie i potencjał rynkowy
- Potencjał netnograficzny wybranych platform społecznościowych
- Narzędziownik netnografa z przykładami wybranych rozwiązań, w tym social media listening, search listening i audience analytics
- Cyfrowa zabawa terenowa i przetestowanie wiedzy w praktyce
Dla kogo
- Marketerów poszukujących nowych źródeł wiedzy o rynku, trendach i konsumentach
- Badaczy zainteresowanych nowymi technikami
- Osób odpowiedzialnych za komunikację w social media
Kluczowe pojęcia
Netnografia, social media monitoring, social media listening, social media intelligence, search listening, pop-up communities, mikrokultury, trendy, fady, media społecznościowe.
Forma
Szkolenie stacjonarne, w którym teoria będzie połączona z praktyką.
Stopień zaawansowania
Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu marketingu oraz badań marketingowych.