NA POLSKIM STOLE
Jedzenie nie tylko zaspakaja nasz głód i jest paliwem do biologicznej egzystencji. To co, jak i gdzie jemy jest także opowieścią o naszym statusie i aspiracjach. Nie ma wątpliwości, że jedzenie, […]
Jedzenie nie tylko zaspakaja nasz głód i jest paliwem do biologicznej egzystencji. To co, jak i gdzie jemy jest także opowieścią o naszym statusie i aspiracjach. Nie ma wątpliwości, że jedzenie, […]
Po Power of Insights to specjalna sesja INSUMMIT przygotowana przez Google i zbadaj.to, na której poznasz potęgę i sprawczość insightów. Przygotowaliśmy dla Ciebie 9 opowieści o fascynującym odkrywaniu
Podczas wystąpienia opowiemy o tym, w jaki sposób poprzez zmianę narracji i automatyzację można zmienić postrzeganie mocno ugruntowanego produktu. Przedstawimy proces tworzenia nowej
Podczas naszego wystąpienia przedstawimy case zielonej transformacji klienta – firmy H2H.tech przeprowadzanej przy wsparciu agencji badawczej. Opowiemy na czym polegał komponent
Gaming to jedna z najpopularniejszych form rozrywki, będąca istotnym kanałem dotarcia marek nieendemicznych do dzieci, do których coraz trudniej dotrzeć tradycyjnymi działaniami np. reklamą w telewizji linearnej.
Tradycyjne metody badań i analiz, na podstawie których firmy podejmują działania marketingowe przechodzą do lamusa. Organizacje na całym świecie coraz więcej budżetu przeznaczają na działania data-driven,
Stare, dobre USP nawet nie przypuszczało, że wraz z pojawieniem się Brand Purpose będzie musiało wyprowadzić się z briefów i brand diamonds. Niestety, w swoim moralnym
Przyzwyczailiśmy się do tego, że można wyrażać osobowość poprzez ubiór, muzykę, filmy. Dla nowych pokoleń taki wyróżnik mogą stanowić gry video. W Polsce
DIGITALNOŚĆ to trend, który łączy teraźniejszość z przyszłością. I nie jest to zwykłe i błahe połączenie świata analogowego i wirtualnego a zupełnie nieznana przestrzeń nowych napięć, zmian i paradoksów. Posiłkując
Jeszcze do niedawna staraliśmy się tworzyć i marzyliśmy o życiu w świecie piękna. Gloryfikując nierealną, wyfotoszopowaną rzeczywistość (indywidualistyczny optymizm). Mieliśmy być idealni, poprawni, dobrzy