Od B jak Benching do Z jak Zombieing – nowy relacyjny alfabet
Od lat terapeuci, coache i lifestylowi instagramerzy kładą nam do głów, że najważniejsi jesteśmy my sami, nasze potrzeby i emocje, że trzeba stawiać siebie w centrum. Możemy mieć […]
Od lat terapeuci, coache i lifestylowi instagramerzy kładą nam do głów, że najważniejsi jesteśmy my sami, nasze potrzeby i emocje, że trzeba stawiać siebie w centrum. Możemy mieć […]
Nowość wzbudza u ludzi zaciekawienie i ekscytację, jak też niepewność. Zjawisko neofobii (lęku przed nowością) dotyczy zarówno konsumentów, jak i decydentów w organizacjach. Badania nowości
Czy różnice pokoleniowe są rzeczywiście tak duże, jak nam się wydaje? Czy to PESEL kształtuje nasze wartości i potrzeby? Wspólnie przyjrzymy się wynikom badania i poszukamy w nich
Zastanawialiście się kiedyś, co tak naprawdę jest dla nas ważne i dlaczego pewne rzeczy nas martwią, a inne cieszą? W sesji Trend Impact odkryjemy przed Wami
Analiza ponad 6,5 miliarda globalnych punktów danych dotyczących postaw konsumenckich i zakupów dokonywanych w ostatniej dekadzie pozwoliła na empiryczne wyłonienie kluczowych czynników wzrostu
Szybsze badania to szybsze decyzje. Dowiedz się, jak zoptymalizować procesy badawcze, zyskując dodatkowy czas
Zapraszamy na 10 minut totalnego odlotu, gdzie bibki, melanże i ochleje nabierają nowego znaczenia! Sprawdzimy, co naprawdę płynie w żyłach Polaków podczas imprezowych nocy
Marketing should be one of the key strategic competencies in every company. But today, marketing is increasingly seen as a sales support function, where