INSUMMIT YOUTH & BEYOND 2025
Młodych Polaków portret własny – obraz różnych generacji młodych widziany przez pryzmat listów do redakcji
Branża marketingowa i badawcza od dekad bada kolejne kohorty młodych ludzi. Poznajemy ich jako konsumentów wchodzących na rynek, ale i jako ludzi, analizując zmiany w sposobie
W świecie wiecznego scrolla: czy higiena cyfrowa to nowy luksus?
Odinstalowuję Instagram i TikToka, kasuję WhatsAppa, nie zabieram telefonu do łóżka, a w idealnym świecie – wywalam cudem zdobytego iPhone’a 16 Pro Max, przekładam kartę
Świat się zmienia, ale do szkoły chodziliśmy wszyscy! Czy szkolna ławka to doświadczenie łączące pokolenia?
Szkoła podstawowa (i kiedyś gimnazjum) to około 8 lat w tej samej przestrzeni, z tymi samymi ludźmi, pełne emocji – od radości po frustrację. Dla większości z nas
Za młodzi na starość, czyli jak wygląda jesień życia według kuracjuszy z Ciechocinka – etnografia
W naszym międzypokoleniowym badaniu pytaliśmy ankietowanych w różnym wieku o rzeczy, na które czują się „za młodo”, bądź „za staro”. Okazało się, że subiektywne pojęcie
Co młodym Millenialkom i Zetkom robi Fairy Porn?!
Zazwyczaj zaczyna się tak samo – najczęściej od bestie z pracy czy życia, która z lekką tremą i zażenowaniem, ale też z bardzo błyszczącymi oczami poleca nam jedną, niepozorną
Dajmy spokój BIllie Eilish, Monalizie i wszystkim „smutnym młodym”. Marketerzy, nie zmuszajmy na siłę do śmiechu.
Wszelkie dane pokazują od lat, że reklama która wywołuje śmiech i pozytywne emocje jest najbardziej skuteczna, ale czy to znaczy, że zawsze musimy rozmieszać aż do ha ha ha? Zwłaszcza tych, którym nie zawsze
A co Ty wiesz o dojrzałych kobietach? Za mało! Zaskakujące doniesienia z najnowszych badań na temat Polek.
To nie mit: brakuje nam rzetelnej, opartej na danych wiedzy o dojrzałych kobietach. W naszym wystąpieniu opowiemy o 4 segmentach kobiet powyżej 35 roku życia. Co myślą
Rodzinne fandomy – jak LEGO Star Wars i list z Hogwartu łączą pokolenia
Czy Gwiezdne Wojny mogą połączyć dziadka z wnuczkiem? Jak kolekcja komiksów Marvela staje się elementem tradycji międzypokoleniowej? W wystąpieniu „Rodzinne fandomy – jak
Symulacja doświadczeń w badaniach opinii: Gen Z „w butach seniora”
Prezentacja skupi się na praktycznym zastosowaniu symulacji jako narzędzia badawczego. Przykładem wykorzystania symulacji jest projekt badający stosunek młodych osób do starości. W trakcie