INSUMMIT
Jak wygrać z neofobią. Dlaczego ludzie obawiają się nowości i co możemy z tym zrobić?
Nowość wzbudza u ludzi zaciekawienie i ekscytację, jak też niepewność. Zjawisko neofobii (lęku przed nowością) dotyczy zarówno konsumentów, jak i decydentów w organizacjach. Badania nowości
Różnice pokoleń: a co jeśli jesteśmy o wiele bardziej podobni?
Czy różnice pokoleniowe są rzeczywiście tak duże, jak nam się wydaje? Czy to PESEL kształtuje nasze wartości i potrzeby? Wspólnie przyjrzymy się wynikom badania i poszukamy w nich
TREND-FOCUS
Zastanawialiście się kiedyś, co tak naprawdę jest dla nas ważne i dlaczego pewne rzeczy nas martwią, a inne cieszą? W sesji Trend Impact odkryjemy przed Wami
Blueprint for Brand Growth – prawa wzrostu marek w praktyce
Analiza ponad 6,5 miliarda globalnych punktów danych dotyczących postaw konsumenckich i zakupów dokonywanych w ostatniej dekadzie pozwoliła na empiryczne wyłonienie kluczowych czynników wzrostu
Fieldstat – szybciej, precyzyjniej, efektywniej
Szybsze badania to szybsze decyzje. Dowiedz się, jak zoptymalizować procesy badawcze, zyskując dodatkowy czas
Chodźcie z nami na jednego, czyli polskie imprezki, bibki, melanże, ochleje.
Zapraszamy na 10 minut totalnego odlotu, gdzie bibki, melanże i ochleje nabierają nowego znaczenia! Sprawdzimy, co naprawdę płynie w żyłach Polaków podczas imprezowych nocy
Marketing marketing
Marketing should be one of the key strategic competencies in every company. But today, marketing is increasingly seen as a sales support function, where
Dobro wraca. O pożarze, o odpowiedzialności i o tym, że w życiu (i biznesie) najważniejsi są ludzie
W nocy z 12 na 13 lipca w małopolskiej fabryce firmy Aksam – producenta Paluszków Beskidzkich wybuchł groźny pożar, który w mgnieniu oka strawił większość linii