Retail Media – pomiędzy efektywnością a mierzalnością
Retail Media bezsprzecznie to jeden z głównych trendów kształtujących obecnie rynek reklamy. Reklamodawcy bardzo chętnie korzystają z tych rozwiązań, właściciele powierzchni zbroją się […]
Retail Media bezsprzecznie to jeden z głównych trendów kształtujących obecnie rynek reklamy. Reklamodawcy bardzo chętnie korzystają z tych rozwiązań, właściciele powierzchni zbroją się […]
Długowieczność, czyli wydłużanie czasu ludzkiego życia jest faktem. Faktem, który wymusza/ indukuje mnóstwo kolejnych zmian, praktycznie we wszystkich obszarach naszego funkcjonowania. Odczujemy
Pytanie z tematu wystąpienia może się wydać banalne i zadawane wielokrotnie. Jednak odpowiedź na nie wymaga, aby wspiąć się na mediowe i analityczne szczyty. Do odpowiedzi na nie potrzebne
Rynek audio online to nieustannie rozwijające się pole innowacji, skupiające się obecnie na podcastach, sztucznej inteligencji i smart speakerach. Podcasty zyskują popularność dzięki
Trudno dziś znaleźć kampanię reklamową bez udziału tzw. influencerów. Budżety, które kiedyś wydane by były np. na „ambasadora” (twarz) marki – znanego aktora, muzyka
Narcyzm to coś więcej niż egoizm czy egocentryzm. To zaburzenie osobowości, z którym boryka się coraz większa część ludzkości. Chcę się zastanowić jakie są źródła narcyzmu,
Influencerzy po 50-tce zdobywają stale grona zwolenników, dzieląc się swoimi życiowymi doświadczeniami. Według badania wykonanego przez Pew Research Center obecność w mediach społecznościowych
Fakty są następujące. Przeciętny Polak spędza na konsumpcji treści video średnio 5 godzin dziennie. Treści video przypadają na ponad 60% całego czasu jaki
Coraz więcej komunikatów marketingowych wywiera nieświadomy wpływ na ludzi. W rozpędzonym świecie, czas pojedynczego kontaktu z komunikacją marki (zarówno online jak również off-line)
Sesja kurowana podczas Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT 2023 Jeśli chcemy dobrostan psychiczny powiększać, samopoczucie psychiczne poprawiać, to powinniśmy umieć je badać i rozumieć