Sztuka tworzenia… biznesu – dokąd zmierza marketing w 2024/2025
Dynamicznie rozwijający się rynek reagujący na wydarzenia społeczno – polityczne jak w soczewce pokazuje nam wpływ wydarzeń na funkcjonowanie firm, marek, brandów. Zmiana […]
Dynamicznie rozwijający się rynek reagujący na wydarzenia społeczno – polityczne jak w soczewce pokazuje nam wpływ wydarzeń na funkcjonowanie firm, marek, brandów. Zmiana […]
Wstydzisz się przyznać, że oglądasz Hotel Paradise a 50 Twarzy Grey’a obłożyłaś gazetą żeby nikt w autobusie nie zorientował się, co czytasz? Czekoladki chowasz w szafie i wyjadasz
(prelekcja w języku angielskim) Ipsos kolejny rok z rzędu jest częścią festiwalu w Cannes prowadząc prelekcje i panele dyskusyjne. We wrześniu będziemy po kolejnej edycji festiwalu
Cannes Lions to największy na świecie festiwal kreatywności i reklamy, który od wielu lat stanowi kluczowy punkt odniesienia oraz globalny wyznacznik trendów w branży. W konkursie oceniane są prace
Od wielu lat stały odsetek blisko 80% Polaków wyrażał nieufność wobec innych ludzi; twierdził, że nasz kraj zmierza w złym kierunku; a jeśli w czymś
Przez wiele lat obserwowania sektora finansowego zaczęliśmy sobie zadawać pytanie: Czy banki można kochać? Wychodząc od tej myśli przyjrzeliśmy się bliżej emocjom, które towarzyszą
Pandemia Covid, współczesne niepewności, AI czy wypalenie randkowe – teorii na temat spadku liczby kontaktów seksualnych i ogólnego (deklarowanego) zmęczenia seksualnością jest wiele.
Podczas prezentacji przeanalizujemy zwycięskie kampanie Effie za rok 2022 i 2023 pokazując jakie strategie przynosiły największe efekty. Pokażemy jakie czynniki są brane pod uwagę
Zdradź mi, o której wieczorem nastawiasz budzik na rano, a powiem Ci ile porno oglądasz. Z pomiaru Gemiusa opartego na telefonach, raportujących szereg danych (dot. korzystania
Będzie wojna czy jej nie będzie? Pewności nie ma, ale już samo prawdopodobieństwo zaistnienia takiego scenariusza ma na nas (większy lub mniejszy) wpływ. Nie tylko w zakresie emocji czy postaw,