Emocjonalna preperskość Zalf czyli jak nie wdepnąć w traumy
66% Generacji Z deklaruje, że może się wiele nauczyć od swoich babć i dziadków. Muzeum Powstania Warszawskiego, którego misją jest edukacja patriotyczna i historyczna młodych ludzi, […]
66% Generacji Z deklaruje, że może się wiele nauczyć od swoich babć i dziadków. Muzeum Powstania Warszawskiego, którego misją jest edukacja patriotyczna i historyczna młodych ludzi, […]
Przedstawiciele pokolenia Z nagrywają na Tik-Toku haule spożywcze, piją macha latte, organizują kluby kolacyjne, a marka luksusowa nawiązuje współpracę z warzywniakiem. Skąd ta fascynacja jedzeniem
Czas miłego Dziadka z reklam Werther’s Original już minął. Po pierwsze dlatego, że wnuczki z pokolenia Alpha i Zet są w stanie szybko zamówić cukierki i nie potrzebują do tego
Czy telewizja naprawdę umarła dla Gen Z? Zderzymy deklaracje z rzeczywistością! Zetki twierdzą, że nie oglądają telewizji, ale trackingi marek mówią coś zupełnie innego. Zapamiętywalność
Posiadanie własnego M to zazwyczaj spełnienie marzeń i powód do dumy. Okoliczności gospodarcze sprawiały jednak, że różne generacje mieszkańców Polski w różny sposób dochodziły do własności
Jak poserduszkować kontrowersyjną rolkę na instagramie, gdy Twoja ciotka o konserwatywnych poglądach patrzy Ci na ręce? Zablokować ją? Trzymać dwa konta, jedno dla rodziny, drugie
Marka ponad 20 lat na rynku, która wciąż wyznacza trendy? Odkryjcie tajemnicę, jak połączyć siłę ikonicznych elementów z filmu „Desperado” z nowoczesnym brzmieniem ReTo,
Zetki wiedzą, że pieniądze szczęście dają, ale nie zawsze wiedzą, jak hajsy ogarniać. W nastolatkowym świecie to rodzic jest finansowym pośrednikiem na telefon (pod warunkiem, że odbierze i poda
Kto nie kojarzy kultowego wafelka WW? Młodzi! Nic dziwnego, skoro WW nie było obecne w mediach przez prawie… 25 lat! Opowiemy o strategii marki od kuchni
W post-linearnym świecie starsze pokolenia utraciły monopol na przekazywanie i kształtowanie nie tylko wiedzy, wartości i przekonań, ale też zachowań i wyborów konsumenckich. Wpływ dzieci i młodzieży na decyzje zakupowe