
- 00dni
- 00godzin
- 00minut
Zdalny świat – Nowe realia – Nowe możliwości
CyberRemote
Zdalny świat – Nowe realia – Nowe możliwości.
Zdalność stała się w niespotykany dotąd sposób częścią naszej rzeczywistości. Za jej sprawą zmianie, redefinicji, a czasami rewolucji uległy nasza codzienność, relacje, biznes, kultura, media oraz metody organizacji pracy i nauki. Przyśpieszona cyfrowa transformacja tworzy nowe możliwości, modele i rozwiązania biznesowe. To także czas istotnych zmian zachowań społecznych i konsumenckich, w tym tych interesujących nas najbardziej – powstających na styku człowieka i świata cyfrowego. Tworzą się nowe dostępności, nowe wykluczenia, nowe emocje i doświadczenia. To także czas nowych wyzwań dla badaczy.
Konsekwencje dystansu społecznego stały się na tyle wszechobecne, doniosłe i złożone, że nie mogliśmy nie przyjrzeć się im z badawczą wnikliwością podczas kolejnej konferencji cyklu Cyber. Zapraszamy do składania propozycji wystąpień na tym wyjątkowym wydarzeniu, które z racji na czasy, w których żyjemy samo w sobie też nie ucieknie od zdalności.
Tomasz Opalski
ING, Przewodniczący Rady

Call for papers
- nowych modeli biznesowych i operacyjnych, nowych usług, e-commerce, modeli hybrydowych opartych na zdalności
- rozwiązań z zakresu obsługi klienta, wykorzystania kanałów zdalnych i łączenia ich z tradycyjnym podejściem opartym o bezpośredni kontakt interpersonalny
- dostarczania doświadczeń i komunikowania wartości marki przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi
- nowych sposobów organizacji pracy, budowania zespołów, współpracy wewnątrz organizacji, z podwykonawcami i klientami
- budowania zaangażowania i przyciągania uwagi przez nowego typu treści tworzenia relacji między klientami a marką oraz marką i klientami
- nowy wymiar hybrydowości dla aktywności marketerów: działań i komunikacji marek, dla sprzedaży
- Konsekwencje zdalności w kontekście nowych dostępności i nowych wykluczeń?
- Zdalność jako konieczność, przywilej czy przekleństwo?
- kształtowania przynależności i tożsamości społecznej w warunkach zdalnych
- Nowy wymiar hybrydowości dla aktywności administracji i usług publicznych
- Nowe formy kontaktu – nowe relacje społeczne?
- Przesunięcie granic prywatności
- Wpływ pandemii (i zdalności) na długoterminowe wybory życiowe: wybór zawodu, pracy, miejsca zamieszkania czy modelu życia?
- Postrzeganie dystansu społecznego, hierarchii i relacji profesjonalnych w świecie zdalnym
- Bilans zysków i strat zdalnej komunikacji międzyludzkiej
- Zdolność a współpraca, komunikacja i poziom empatii
- Zdalna namacalność – próby zastąpienia / wypełnienia luki namacalności w różnych obszarach życia: edukacja, eventy, kultura, moda, sztuka
- Bycie / Nie- bycie / Pół-bycie – czy i jak kształtują się nowe zwyczaje, rytuały w sytuacjach zdalnych i hybrydowych
- Zmęczenie, depresja, poczucie osamotnienia – różne reakcje na izolację, zamknięcie i zdalność.
- Chorowanie na odległość. Jak postrzegamy i jak radzimy sobie ze zdalną medycyną?
- Ruch, sport i esport w pandemii.
- stara – nowa rzeczywistość: jak utrzymać ciągłość i adekwatność pomiarów w zmieniających się warunkach
- alternatywne źródła wiedzy: nowe, nieoczywiste źródła wiedzy / danych o rynku i konsumentach i ich wykorzystanie
- respondent offline vs respondent online: jak zmiana format badań odbiła się na tych, których badamy
- potrzeba wiedzy: czy szybki transfer w zdalność zmienił wymagania biznesu co do poszukiwanych informacji
CyberRada
Tomasz Opalski
ING, Przewodniczący Rady
Dobromir Ciaś
Edge NPD
Katarzyna Gawlik
Deloitte Digital CE
Agnieszka Gozdek
Isobar Polska, Dentsu
Tomasz Jędrkiewicz
T-Mobile Polska
Badaniami rynku zajmuje się od 1994 roku. W latach 2008-2011 prowadził agencję badawczą NUQ Research specjalizującą się w badaniach etnograficznych. Od 2012 pracuje w T-Mobile Polska, obecnie jako kierownik działu badań rynku.
Anna Karczmarczuk
Ipsos
Izabella Krzemińska
Orange Labs
Anna Martenka
Play
Gabriel Matwiejczyk
Wojtek Ozimek
One2tribe
Rozpoczął karierę w Telekomunikacji Polskiej w połowie lat 90-tych. Następnie przeniósł się do Infovide-Matrix, aby zostać dyrektorem ds. Badań i rozwoju. W 2003 roku założył One2tribe – firmę, która najpierw tworzyła gry społecznościowe (w tym grę przeglądarkową na licencji Wiedźmina), potem systemy grywalizacji, a teraz zwraca się w stronę ludzkiej motywacji. Od 2007 One2tribe koncentruje się na psychologii behawioralnej i zmianie ludzkich nawyków za pomocą technologii. Jest to również kluczowy problem sztucznej inteligencji tworzonej przez firmę. System został doceniony w światowych konkursach (m.in. IBM Watson AI XPRIZE i Vivatech Challenge). Wojciech jest także Przewodniczącym Rady Nadzorczej 11 bit studios – notowanej na GPW, jednej z największych polskich firm tworzących gry.
Hubert Turaj
EDISONDA
Agnieszka Warzybok
Decode
Jan Zając
Sotrender
prezes, psycholog, przedsiębiorca, twórca narzędzi do badania Internetu i jego użytkowników. Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Uprzednio wieloletni pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 44 kraje – w większości na rowerze.
Michał Zajdel
Kantar

Informacje
Uczestnicy cyklu konferencji Cyber (2015-2019)



Jeśli Ty i Twoja organizacja jesteście zainteresowani współpracą podczas CyberRemote skontaktuje się z nami.