Skip to content
CyberRemote
Dlaczego warto
O CyberRemote
Program
VOD
Zaloguj
Kup dostęp VOD
CyberRemote
Main Menu
__WSPÓŁPRACA BKP
„Już mnie nie pytają czy mam 12 groszy” – czyli jak pokolenie Baby Boomers odnalazło się w digitalu podczas pandemii i dlaczego nie spotkamy się z nimi na Tiktoku?
#StarzyLudzieNaFacebooku (i w innych miejscach sieci)
Badania użyteczności w nowej rzeczywistości
Budowa kultury organizacyjnej w zdalnej firmie
Cyber REMOTE. Konferencja PTBRiO
Czy aplikacje mogą leczyć? O digital therapeutics – najszybciej rosnącym rynku branży medycznej.
Dla jednych tsunami, dla innych katalizator zmian. o wpływie pandemii na rozwój wybranych kategorii usługowych
Emocje w sieci, czyli biometryka w czasach pandemii
Głód skóry w epoce contactless. Semiotyka zdalnej bliskości w komunikacji marek i kulturze
Internet nieoswojony – netlor jako sposób na radzenie sobie z ambiwalencją treści w Internecie
Jak gry video uratowały 2020 rok
Jak przenieść festiwal filmowy do sieci i nie wylać widowni z kąpielą?
Koszyk
Lockdown ciała i psyche. Nowe napięcia, nowe potrzeby, nowe rozwiązania
Membership Account
Menu Toggle
Membership Billing
Membership Cancel
Membership Checkout
Membership Confirmation
Membership Invoice
Membership Levels
Your Profile
Moje konto
Parahome Pictures, czyli jak wykorzystaliśmy internetowe narzędzia video do prowadzenia biznesu z domu
Polityka plików cookies (EU)
Polityka prywatności
Program
Ready or not here AI come! Czy badacze są gotowi na rewolucję?
Regulamin
Sklep
Stream
STREAM TEST
stream top section backup
test
test
Umarł FOG, niech żyje PLI
upload
UX obywatelski, czyli jak zaprojektować inkluzywny proces głosowania korespondencyjnego?
VOD
W mediach trwa walka. Na pushe, twitty, storisy, interaktywne-reportaże i podcasty.
Wartość i sens gier przed i w czasie pandemii. Zjawiska, na które warto zwrócić uwagę.
Zaloguj się
Zamówienie
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do transmisji
WYKUP DOSTĘP