Rozmowy na temat postawienia platformy VoD z filmami dokumentalnymi prowadziliśmy (my: Against Gravity i s360) od paru lat. Jednak mimo przeprowadzonych badań i pierwszej strategii, temat pozostawał wciąż w strefie planów. Pojawienie się pandemii, ograniczenia w kinach i potrzeba zapewnienia bezpieczeństwa widzom sprawiły, że podjeliśmy wyzwanie.
Na szczęściej kilkuletnia współpraca agencji badawczej (s360) z organizatorem festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity i zebrana w tym czasie wiedza oraz dane pomogły nam wspólnie szybko zareagować na nowe warunki i zmiany w formule festiwalu. Dzięki temu, angażując widownię festiwalu przygotowaliśmy nową platformę VoD: najpierw na festiwal a później jego wersję całoroczną. Podczas wystąpienia opowiemy jak poradziliśmy sobie w tej specyficznej sytuacji, korzystając z paru lat współpracy i wypracowanych wspólnie rzeczy, jak poradził sobie festiwal w wersji hybrydowej i jak wykorzystaliśmy te doświadczenia przy projektowaniu platformy całorocznej.
- jakościowe,
- ilościowe