BLOK: NPD & SERVICE DESIGN
09.05
2024

BADANIA W SERVICE DESIGN 4h

09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)

Opis zajęć

W tym bloku zajęć dowiesz się czym jest proces projektowania rozwiązań i jaką rolę pełni w nim badacz(ka). Omówimy wszystkie etapy procesu od momentu identyfikacji problemu do monitorowania efektów wdrożenia. Poznasz również narzędzia, które można wykorzystać w pracy badawczo-projektowej. Zajęcia będą teoretyczno-praktyczne.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia

service design, double diamond, eksploracja, testowanie prototypów, rola badacza w procesie projektowym, projektowanie rozwiązań, monitoring, wskaźniki, ewaluacja

Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:

Zdobycie podstawowych informacji o service design, w tym:
  • Jak planować proces projektowy i badania?
  • Jakie badania wykorzystać w procesie projektowym?
  • Jak monitorować efekty prac?
  • Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?

Program:

  1. Czym jest service design?
  2. Jaka jest rola badacza na poszczególnych etapach tego procesu?
  3. Z jakich narzędzi warto korzystać w pracy badawczo-projektowej?

Magdalena Urban

Santander Bank Polska | Research Breath

Badaczka, projektantka usług, ewaluatorka, strateżka, socjolożka – to moje role, ale również pasje. Jestem idealistką – projektuję i realizuję badania po to, aby ludziom było lepiej. Aby wprowadzane rozwiązania odpowiadały na ich rzeczywiste, a nie sztucznie wytworzone potrzeby. Aby korzystanie z usług nie przysparzało problemów, a było intuicyjne i proste. Aby krajowe i samorządowe programy rozwojowe były trafnie ukierunkowane na obszary wsparcia i przełożyły się na wzrost jakości życia mieszkańców. Powadzę procesy projektowe oraz transformacyjne, opracowuję strategie, przeprowadzam badania ewaluacyjne. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Polskiego Towarzystwa Ewaluacji.

CENA EARLY BIRD do 18.04.2024 r.:

ceny netto

W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny