BLOK: RETAIL
16-17.05
2024

BADANIA SHOPPEROWE / CUSTOMER JOURNEY 8h

09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)

Opis zajęć

Celem zajęć jest pokazanie specyfiki badań shopperowych oraz zaznajomienie z podstawowymi pojęciami oraz metodami badań shopperowych

Kluczowe pojęcia i zagadnienia

Shopper, category management, drzewo decyzyjne, badanie ścieżki decyzyjnej, POS, planogam

Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:

  • Rozróżnienie kiedy potrzebne są nam badania konsumenckie, a kiedy shopperowe
  • Rozumienie podstawowych pojęć shopperowych
  • Rozumienie jakich insightów oczekują od agencji marketingowych osoby zajmujące się shopperem po stronie producentów czy detalistów

Program:

  1. Dlaczego shopper?
  2. Kto jest odbiorcą badań shopperowych?
  3. Category management
  4. Spotkanie potrzeb producenta i potrzeb detalisty
  5. Badanie ścieżki decyzyjnej (path to purchase)
  6. Drzewo decyzyjne i planogramy
  7. Badanie materiałów POS

Anna Maria Stawiska

Ipsos Polska

Doświadczenie badawcze zdobywała między innymi w IQS, Millward Brown, Nielsenie, a obecnie w Ipsos. Specjalizuje się w badaniach drzew decyzyjnych, badaniach path to purchase, badaniach U&A. Pracuje głównie z Klientami z branży FMCG oraz retail. Przez 7 lat prowadziła zajęcia dydaktyczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

CENA EARLY BIRD do 25.04.2024 r.:

ceny netto

W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny