
25.04
2025
BADANIA W SERVICE DESIGN 4h
09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)
Opis zajęć
W tym bloku zajęć dowiesz się czym jest proces projektowania rozwiązań i jaką rolę pełni w nim badacz(ka). Omówimy wszystkie etapy procesu od momentu identyfikacji problemu do monitorowania efektów wdrożenia. Poznasz również narzędzia, które można wykorzystać w pracy badawczo-projektowej. Zajęcia będą teoretyczno-praktyczne.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
service design, double diamond, eksploracja, testowanie prototypów, rola badacza w procesie projektowym, projektowanie rozwiązań, monitoring, wskaźniki, ewaluacja
Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:
Zdobycie podstawowych informacji o service design, w tym:
- Jak planować proces projektowy i badania?
- Jakie badania wykorzystać w procesie projektowym?
- Jak monitorować efekty prac?
- Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?
Program:
- Czym jest service design?
- Jaka jest rola badacza na poszczególnych etapach tego procesu?
- Z jakich narzędzi warto korzystać w pracy badawczo-projektowej?

Magdalena Urban
Santander Bank Polska
Badaczka, projektantka usług, ewaluatorka, strateżka, socjolożka – to moje role, ale również pasje. Jestem idealistką – projektuję i realizuję badania po to, aby ludziom było lepiej. Aby wprowadzane rozwiązania odpowiadały na ich rzeczywiste, a nie sztucznie wytworzone potrzeby. Aby korzystanie z usług nie przysparzało problemów, a było intuicyjne i proste. Aby krajowe i samorządowe programy rozwojowe były trafnie ukierunkowane na obszary wsparcia i przełożyły się na wzrost jakości życia mieszkańców. Powadzę procesy projektowe oraz transformacyjne, opracowuję strategie, przeprowadzam badania ewaluacyjne. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii oraz Polskiego Towarzystwa Ewaluacji.
CENA EARLY BIRD do 11.04.2025 r.:

ceny netto
W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny