PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p

 

Bank – wywołujący uśmiech na twarzy użytkownika.


Kaluzna AnnaAnna Kałużna, mBank
Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim i marketingu internetowego w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Tischnera. Od ponad 10 lat związana z branżą badawczą. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach badawczych jak i po stronie klienta. Obecnie w mBanku prowadzi mniej lub bardziej niestandardowe projekty badawcze. Specjalizuje się w badaniach środowiska internetu i nowych technologii.


Pawlowska BeataBeata Pawłowska, Neuroidea
Absolwentka Szkoły Wyższej psychologii społecznej na kierunku Społeczna Psychologia Komunikacji i Informatyki. Głównym obszarem jej zainteresowań jest zachowanie konsumenta i jego spontaniczne reakcje emocjonalne na przekaz marketingowy.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej Neuroidea. W pracy projektuje, rozwija, analizuje, opisuje oraz prezentuje wyniki badań. Specjalizuje się w projektach łączących pomiary biometryczne i deklaratywne.


Myśl przewodnia wystąpienia.

Likability musi dotyczyć już nie tylko marki czy produktu ale również wszystkich miejsc, w których konsument styka się z marką. Dla nas kluczowym stykiem z Klientem jest strona internetowa oraz system transakcyjny, który towarzyszy naszym Klientom codziennie. Kontakt z finansami już nie tylko sprowadza się do obowiązkowego zarządzania zestawem liczb, ale powinien sprawiać przyjemność zarówno tym, którzy się na finansach znają, jak i młodszym użytkownikom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z finansami.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Badania, o których będziemy mówić, pokazały jak dostosować kontent towarzyszący tradycyjnym funkcjonalnościom finansowym do potrzeb zróżnicowanych grup naszych Klientów. Badanie pokazało jak przedstawić nowe funkcjonalności, aby sprawiały przyjemność w codziennym użytkowaniu. Informacje z badania pomogły zoptymalizować naszą stronę i system transakcyjny. Wprowadzając innowacyjne zmiany musieliśmy walczyć z naturalną obawą ludzi przed zmianą i używaniem nowych i nieznanych do tej pory rozwiązań. Dlatego właśnie tak ważne było poznanie ich emocji i spontanicznych zachowań podczas kontaktu z nową odsłoną naszego internetowego banku.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Dla marketingowców, pokażemy na realnym przykładzie, że w tej chwili intuicyjność i przejrzystość strony to must have. Jeśli chcesz się wyróżnić musisz zrobić coś ponad to. Jakie elementy my wykorzystaliśmy aby się wyróżnić w świecie Internetu dowiecie się podczas wystąpienia.
Dla badaczy, opowiemy  jakie znaczenie ma pomiar emocji podczas badania usability oraz jak zmienia się badanie użyteczności gdy zastosujemy podejście ilościowe. Pokażemy też jak ważne jest niezależne spojrzenie badacza na pracę agencji interaktywnej.

Opis projektu badawczego.

Wystąpienie jest przygotowane na podstawie dwóch badań przeprowadzonych na przełomie 2013 i 2014 roku. Badania dotyczyły nowego serwisu transakcyjnego oraz nowej strony mBanku. Do udziału w badaniach zaprosiłyśmy ponad 160 osób. Poznaliśmy opinie, emocje i zachowanie zarówno klientów indywidualnych z przeciętnym dochodem jak i tych zarabiających ponad-przeciętną. W grupie osób znaleźli się też właściciele firm zarówno małych przedsiębiorstw jak i dużych korporacji. Pozwoliło nam to poznać odbiór nowej odsłony naszego Banku przez różnych typów Klientów dla których dedykowana jest strona i serwis transakcyjny.
Zastosowaliśmy nowoczesne pomiary, które pozwoliły nam przeanalizować różne aspekty odbioru strony i serwisu podczas naturalnych czynności wykonywanych na tego typu stronach. Wykorzystaliśmy pomiar rozkładu uwagi wzrokowej, pomiar ekspresji mimicznej a także nie zapomnieliśmy o tradycyjnych wywiadach.

zwiń ^^

13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie