PROGRAM
Robert Zydel, Dyrektor Centrum Komuinikacji Społecznej Urzędu Miasta Stołeczego Warszawy
Etnograf, badacz marketingowy w latach 2000 – 2011, consumer insight director w Saatchi&Saatchi do 2014 roku, obecnie zajmuje się marketingiem UM Warszawy.
Urząd Miasta stołecznego Warszawy korzysta z nowoczesnych rozwiązań pomagających polepszyć jakość życia mieszkańców. W trakcie wystąpienie opowiemy o jednym z narzędzi jakim jest 19115.
Case study 19115 pokazuje w jaki sposób zarządzać miastem przy wykorzystaniu centrum kontaktu z mieszkańcami. Już dziś w Warszawie mieszkańcy mają wpływ na to co dzieje się w ich otoczeniu dzięki użyciu smartphona. To nie jest przyszłośc to sie dzieje każdego dnia w miescie, w którym żyjemy i pracujemy.
Postdigitalowa ideologia smart cites zachęca nas do optymalizacji zasobów i bliższego kontaktu z mieszkańcami, którzy chcą mieć wpływ na poprawę jakości swojego życia. Projekt 19115 realizuje te postulaty, zachęca do pełniejszej partycypacji i pozwala niekiedy błyskawicznie reagować na niedogodności związane z życiem w mieście.
Analizy własne statystyk zgłoszeń (kanały: www, aplikacja, telefon; kategorie, czas realizacji etc.)
Badania jakościowe (6 FGI’s) dotyczące postrzegania centrum kontaktu z mieszkańcami 19115 oraz komunikacji marktingowej projektu zrealizowane przez Millward Brown w listopadzie 2014 roku.
Wystąpienie pokazuje praktyczny sposób zarządzania informacją. Przedstawia nowatorskie i doceniane (wyróżnienie Komisji Europejskiej: https://joinup.ec.europa.eu/community/epractice/case/warsaw-contact-centre-19115) narzędzie komunikacji z mieszkańcami, dzięki któremu czują, że mają realny wpływ na swoje otoczenie.