PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p

 

„Simcity w realu” – o tym jak każdy z nas może zmieniać swoje miasto za pomocą smartphona.


r zydel 341Robert Zydel, Dyrektor Centrum Komuinikacji Społecznej Urzędu Miasta Stołeczego Warszawy
Etnograf, badacz marketingowy w latach 2000 – 2011, consumer insight director w Saatchi&Saatchi do 2014 roku, obecnie zajmuje się marketingiem UM Warszawy.

 


Myśl przewodnia wystąpienia.

Urząd Miasta stołecznego Warszawy korzysta z nowoczesnych rozwiązań pomagających polepszyć jakość życia mieszkańców. W trakcie wystąpienie opowiemy o jednym z narzędzi jakim jest 19115.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Case study 19115 pokazuje w jaki sposób zarządzać miastem przy wykorzystaniu centrum kontaktu z mieszkańcami. Już dziś w Warszawie mieszkańcy mają wpływ na to co dzieje się w ich otoczeniu dzięki użyciu smartphona. To nie jest przyszłośc to sie dzieje każdego dnia w miescie, w którym żyjemy i pracujemy.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Postdigitalowa ideologia smart cites zachęca nas do optymalizacji zasobów i bliższego kontaktu z mieszkańcami, którzy chcą mieć wpływ na poprawę jakości swojego życia. Projekt 19115 realizuje te postulaty, zachęca do pełniejszej partycypacji i pozwala niekiedy błyskawicznie reagować na niedogodności związane z życiem w mieście.

Opis projektu badawczego.

Analizy własne statystyk zgłoszeń (kanały: www, aplikacja, telefon; kategorie, czas realizacji etc.)
Badania jakościowe (6 FGI’s) dotyczące postrzegania centrum kontaktu z mieszkańcami 19115 oraz komunikacji marktingowej projektu zrealizowane przez Millward Brown w listopadzie 2014 roku.

Dodatkowe informacje na temat treści wystąpienia.

Wystąpienie pokazuje praktyczny sposób zarządzania informacją. Przedstawia nowatorskie i doceniane (wyróżnienie Komisji Europejskiej: https://joinup.ec.europa.eu/community/epractice/case/warsaw-contact-centre-19115) narzędzie komunikacji z mieszkańcami, dzięki któremu czują, że mają realny wpływ na swoje otoczenie.

zwiń ^^

15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie