PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p

 

Więcej niż lajki i szery, czyli dojrzały pomiar social media.


Zajac JanJan Zając, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Sotrender
Badacz, psycholog, przedsiębiorca. Współtwórca i prezes Sotrendera, który pomaga setkom marketerów z kilkunastu krajów w analizowaniu, raportowaniu i optymalizowaniu kampanii w social media. Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i Uniwersytetu w Leuven. Autor kilkunastu publikacji naukowych na temat psychologii internetu i prowadzenia badań w sieci. Prowadzi szkolenia dla Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykłada na licznych studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, zwiedził 40 krajów, w tym ponad połowę rowerem.


Myśl przewodnia wystąpienia.

Firmy prowadzą coraz intensywniejsze i bardziej profesjonalne działania w mediach społecznościowych, dlatego też zmienia się sposób, w jaki patrzą na mierzenie ich rezultatów. Wyraźnie widać, jak sposób mierzenia i raportowania marketingu w social media zmienia się wraz z dojrzewaniem naszego rynku.
Także w Polsce nadszedł już czas na pomiar uwzględniający szersze spektrum wskaźników i dostosowany do celów marketingowych, niezależnie od platformy komunikacyjnej. W wystąpieniu znajdą się przykłady stosowanych obecnie modeli pomiaru kampanii w social media (w tym EEIA) oraz konkretnych wskaźników, a także refleksja nad tym, jak zmiany w platformach social media (np. spadający zasięg na Facebooku) wpływają na cele i sposób mierzenia działań marketingowych.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Propozycja sposobu pomiaru, który pozwoli sprawdzić, na ile obecne działania marki mają sens.
Jasny model, tłumaczący działania w mediach społecznościowych z punktu widzenia celów marketingowych i komunikacyjnych.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Propozycja modelu badania i oceny kampanii w social media dostosowanego do polskiego rynku AD 2015.
Przykłady konkretnych wskaźników odpowiadających danym celom marketingowym i komunikacyjnym dla różnych platform (Facebook, YouTube, Twitter, blogi, itd.)

Opis projektu badawczego.

Pomiar kilkuset kampanii i stałej komunikacji dla kilkudziesięciu tysięcy marek w kilkunastu krajach i na 3 wiodących platformach (Facebook, YouTube, Twitter) za pomocą własnego oprogramowania.

Dodatkowe informacje na temat treści wystąpienia.

Wystąpienie de facto metodologiczne, ale z propozycjami dostosowanymi do stopnia rozwoju polskiego rynku social media marketingu w 2015.

zwiń ^^

14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie